Siirry pääsisältöön

Mitä jos palautus ei näy tilauksen yleiskatsauksessa?

Kun olet jättänyt palautuksen toimituskumppanillemme, voit tarkastella palautuksesi tilaa tilauksen yhteenvedossa. Huomaathan, että voi kestää jonkin aikaa, ennen kuin voimme näyttää palautuksen tilan.
 
Seuraavissa poikkeustapauksissa emme välttämättä pysty seuraamaan palautuksesi kulkua emmekä siksi voi antaa tietoja siitä:
- Jos et ole käyttänyt pakkauksessa mukana ollutta palautustarraa, vaan loit sen itse käyttäjätililläsi tai asiakaspalvelumme loi sinulle uuden.
- Joidenkin tuotteiden osalta meillä on luotettavia yhteistyökumppaneita, jotka toimittavat tuotteet puolestamme. Jos lähetyksesi on lähetetty tällaisen kumppanin kautta, meillä ei ole pääsyä palautuksen tilaan.
Oliko vastauksesta apua?
Palautteesi on meille tärkeä. Se auttaa meitä parantamaan palveluamme.
Asiakaspalvelu

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?

Löydä vastauksesi muutamalla klikkauksella tai ota meihin yhteyttä avun saamiseksi.

Chattaa meille

Chatbot auttaa ympäri vuorokauden ja vältät odotusajat.

Soita meille

Maksuttomasti: ma–la klo 09.00–18.00, pyhäpäivinä klo 09.00–18.00.

0800 916088****