Siirry pääsisältöön

Miten toimin, jos tuote on vaurioitunut kuljetuksen aikana?

Jos jokin toimittamamme tuote on vaurioitunut, viallinen tai siinä on jotain huomautettavaa, voit reklamoida siitä ja lähettää sen meille takaisin veloituksetta palautuslomakkeen kanssa. Löydät kaikki palautusta koskevat tiedot kohdasta "Miten lähetän palautuksen?".

Oliko vastauksesta apua?
Palautteesi on meille tärkeä. Se auttaa meitä parantamaan palveluamme.
Asiakaspalvelu

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?

Löydä vastauksesi muutamalla klikkauksella tai ota meihin yhteyttä avun saamiseksi.

Chattaa meille

Chatbot auttaa ympäri vuorokauden ja vältät odotusajat.

Soita meille

Maksuttomasti: ma–la klo 09.00–18.00, pyhäpäivinä klo 09.00–18.00.

0800 916088****