Siirry pääsisältöön

Mitä palautukselleni tapahtuu, kun olen lähettänyt sen takaisin teille?

Kun olet pakannut palautettavan tuotteen sen alkuperäiseen pakkaukseen ja luovuttanut sen lähimpään Postin toimipisteeseen, se palautuu meidän varastollemme.

Varastollamme palautukset käsitellään seuraavasti:

1) Palautukset avataan ja tarkastetaan, jolloin hyvityspyyntösi aktivoituu automaattisesti
2) Jos palautetussa tuotteessa on jotain korjattavaa tai puhdistettavaa, se tapahtuu varastollamme
3) Lopuksi käsitellyt tuotteet pakataan uudelleen, jotta ne voidaan myydä seuraavalle asiakkaalle

 

Liian vaurioituneet myytäväksi kelpaamattomat tuotteet toimitetaan kierrätyksestä vastaaville kumppaneillemme. Välitämme maapallostamme ja teemme osamme suojellaksemme ympäristöä.

Oliko vastauksesta apua?
Palautteesi on meille tärkeä. Se auttaa meitä parantamaan palveluamme.
Asiakaspalvelu

Etkö löytynyt vastausta, josta olisi ollut hyötyä?

Löydä vastauksesi muutamalla klikkauksella tai ota meihin yhteyttä avun saamiseksi.

Pyydä apua

Käy itsepalvelukeskuksessamme saadaksesi nopeita vastauksia useimmin kysyttyihin kysymyksiin tai ota meihin yhteyttä

Soita meille

Maksuttomasti: ma–la klo 9–18.

0800 916088****