SHOP BY FIT
Kohokohdat
Suosituimmat tuotemerkit
Shoppaile kategorian mukaan
Suosituimmat tuotemerkit
Kohokohdat
Suosituimmat tuotemerkit
Suosituimmat tuotemerkit
Suosituimmat tuotemerkit
Shoppaile kategorian mukaan
Suosituimmat tuotemerkit
Suosituimmat tuotemerkit
Tutustu kaikkiin tuotemerkkeihinNousussa olevat tuotemerkit
Eksklusiiviset tuotemerkit
Mitä palautukselleni tapahtuu, kun olen lähettänyt sen takaisin teille?
Kun olet pakannut palautettavan tuotteen sen alkuperäiseen pakkaukseen ja luovuttanut sen lähimpään Postin toimipisteeseen, se palautuu meidän varastollemme.
Varastollamme palautukset käsitellään seuraavasti:
1) Palautukset avataan ja tarkastetaan, jolloin hyvityspyyntösi aktivoituu automaattisesti
2) Jos palautetussa tuotteessa on jotain korjattavaa tai puhdistettavaa, se tapahtuu varastollamme
3) Lopuksi käsitellyt tuotteet pakataan uudelleen, jotta ne voidaan myydä seuraavalle asiakkaalle
Liian vaurioituneet myytäväksi kelpaamattomat tuotteet toimitetaan kierrätyksestä vastaaville kumppaneillemme. Välitämme maapallostamme ja teemme osamme suojellaksemme ympäristöä.
Oliko vastauksesta apua?
Palautteesi on meille tärkeä. Se auttaa meitä parantamaan palveluamme.
Lisää vastauksia löydät täältä
Miten lähetän palautuksen?
Kuinka kauan yleensä kestää, että rahat palautuvat minulle?
Onko tuotteen vaihto mahdollista?
Palautetaanko minulle myös maksamani toimituskulut, mikäli palautan tilaukseni?
Mitä jos palautus ei näy tilauksen yleiskatsauksessa?
Miten toimin, jos tuote on vaurioitunut kuljetuksen aikana?
Minne voin palauttaa pakettini?
Lisää vastauksia löydät täältä
Miten lähetän palautuksen?
Kuinka kauan yleensä kestää, että rahat palautuvat minulle?
Onko tuotteen vaihto mahdollista?
Palautetaanko minulle myös maksamani toimituskulut, mikäli palautan tilaukseni?
Mitä jos palautus ei näy tilauksen yleiskatsauksessa?
Miten toimin, jos tuote on vaurioitunut kuljetuksen aikana?
Minne voin palauttaa pakettini?
Asiakaspalvelu
Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?
Löydä vastauksesi muutamalla klikkauksella tai ota meihin yhteyttä avun saamiseksi.
Chattaa meille
Chatbot auttaa ympäri vuorokauden ja vältät odotusajat.
Soita meille
Maksuttomasti: ma–la klo 09.00–18.00, pyhäpäivinä klo 09.00–18.00.