Miten lähetän palautuksen?
Toimitamme yleensä jokaisen paketin mukana lähetysluettelon lisäksi kaikki palautukseen tarvittavat dokumentit. Käytä tuotteen palauttamiseen palautustarraa. Sinun ei tarvitse erikseen rekisteröidä palautusta verkkosivustollamme.
Poikkeustapauksissa tilauksesi saatetaan toimittaa useassa eri pakkauksessa. Jos haluat palauttaa useita tuotteita, sinun tulee palauttaa ne alkuperäispakkauksissaan, mikäli mahdollista. Et voi palauttaa useita eri tilauksista olevia tuotteita samassa paketissa. Jos sinulla ei ole enää alkuperäistä pakkausta, voit käyttää muuta pakkausta, kunhan tuotteet ovat hyvin suojattuja. Varmista, että käytät kyseiseen tilaukseen kuuluvaa palautustarraa ja että laitat samaan pakettiin vain lähetysluettelosta löytyvät tuotteet. Muuten palautuksen yhdistäminen oikeaan tilaukseen ja rahojen palauttaminen voivat viedä hieman kauemmin - näin on myös, jos palautat tuotteen ilman palautuslomaketta. Jos palautat useita paketteja, siitä ei tietenkään tule sinulle lisäkustannuksia.
Näin helppoa palauttaminen on:
1. Palauta tuote alkuperäisessä paketissaan.
2. Laita palautuslomake mukaan pakettiin.
3. Kiinnitä palautustarra suljetun paketin päälle.
4. Enää sinun tarvitsee vain viedä paketti lähimpään pakettipisteeseen tai Postin toimipaikkaan.
Jos palautustarra ei ole saatavilla, voit ladata sen "Oma tili" -osiosta kyseisen tilauksen kohdalta, tulostaa sen ja kiinnittää sen pakettiin seuraavien ohjeiden mukaisesti:
1. Kirjaudu osoitteessa www.aboutyou.fi -asiakastilillesi sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi.
2. Klikkaa Asiakastili -kuvaketta sivun yläosassa.
3. Valitse »Tilauksesi«.
4. Valitse tilaus, jonka haluat palauttaa, ja valitse »Tuotteiden palautus«.
5. Valitse tuotteet, jotka haluat palauttaa, ja klikkaa »Tee palautus«.
6. Näet molemmat PDF-tiedostot, kuitin sekä palautustarran. Lataa ja tulosta ne.
Jos tarvitset tähän apua tai jos latausta ei ole saatavilla, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Sinun ei tarvitse ilmoittaa meille erikseen, että aiot palauttaa tuotteen tai olet jo palauttanut sen. Palautus kirjataan järjestelmäämme, kun palautuspaketin viivakoodit on skannattu. Kun palautetut tuotteet on tarkistettu, laskun summa maksetaan sinulle käyttämäsi maksutavan mukaisesti.
Maksaessasi Klarna-laskulla saat Klarnalta korjatun laskun sähköpostitse heti sen jälkeen, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi ja olet saanut palautusvahvistuksen. Varmista että palautat tuotteet meille siinä kunnossa kuin sait ne.