SHOP BY FIT
Kohokohdat
Suosituimmat tuotemerkit
Shoppaile kategorian mukaan
Suosituimmat tuotemerkit
Kohokohdat
Suosituimmat tuotemerkit
Suosituimmat tuotemerkit
Suosituimmat tuotemerkit
Shoppaile kategorian mukaan
Suosituimmat tuotemerkit
Suosituimmat tuotemerkit
Tutustu kaikkiin tuotemerkkeihinNousussa olevat tuotemerkit
Eksklusiiviset tuotemerkit
Miten reklamoin tuotteesta?
Me ABOUT YOU:ssa haluamme, että olet täysin tyytyväinen ostoksiisi! Jos haluat tehdä valituksen tai takuuvaatimuksen, autamme mielellämme.
Kaikilla meiltä ostamillasi tuotteilla on lakisääteinen kahden vuoden takuu. Jos huomaat tuotteessasi vian näiden kahden vuoden aikana, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Ilmoita meille tässä tapauksessa tilausnumerosi ja tuotenumero sekä lyhyt kuvaus ongelmasta ja mahdollisuuksien mukaan valokuva. Huomaa, että takuu ei kata normaalia kulumista tai vääränlaisesta käsittelystä johtuvia vaurioita.
Jos haluat palauttaa takuun piiriin kuuluvan tuotteen, käytä palautuslomaketta ja merkitse siihen reklamaation syy, jotta voimme käsitellä pyyntösi mahdollisimman nopeasti. Palautus on sinulle tietenkin maksuton. Heti kun tuote saapuu varastollemme, tarkastamme sen. Tämä kestää yleensä jopa kuusi viikkoa. Jos tuote täyttää takuuehtomme, hyvitämme ostohinnan sinulle. Jos tuote ei täytä takuuehtoja, reklamaatiosi hylätään ja tuote palautetaan sinulle veloituksetta. Voit tietenkin tilata haluamasi tuotteen uudelleen heti palautuksen lähettämisen jälkeen. Tällöin sinun ei tarvitse odottaa suosikkituotettasi.
Oliko vastauksesta apua?
Palautteesi on meille tärkeä. Se auttaa meitä parantamaan palveluamme.
Lisää vastauksia löydät täältä
Miten lähetän palautuksen?
Kuinka kauan yleensä kestää, että rahat palautuvat minulle?
Onko tuotteen vaihto mahdollista?
Palautetaanko minulle myös maksamani toimituskulut, mikäli palautan tilaukseni?
Mitä jos palautus ei näy tilauksen yleiskatsauksessa?
Mitä palautukselleni tapahtuu, kun olen lähettänyt sen takaisin teille?
Lisää vastauksia löydät täältä
Miten lähetän palautuksen?
Kuinka kauan yleensä kestää, että rahat palautuvat minulle?
Onko tuotteen vaihto mahdollista?
Palautetaanko minulle myös maksamani toimituskulut, mikäli palautan tilaukseni?
Mitä jos palautus ei näy tilauksen yleiskatsauksessa?
Mitä palautukselleni tapahtuu, kun olen lähettänyt sen takaisin teille?
Asiakaspalvelu
Etkö löytynyt vastausta, josta olisi ollut hyötyä?
Löydä vastauksesi muutamalla klikkauksella tai ota meihin yhteyttä avun saamiseksi.
Pyydä apua
Käy itsepalvelukeskuksessamme saadaksesi nopeita vastauksia useimmin kysyttyihin kysymyksiin tai ota meihin yhteyttä
Soita meille
Maksuttomasti: ma–la klo 9–18.