Siirry pääsisältöön

Minulla ei ole enää palautustarraa. Mistä saan uuden?

Siinä tapauksessa voit yksinkertaisesti ladata ja tulostaa tarvittavat dokumentit asiakastilisi kautta:
1. Kirjaudu osoitteessa www.aboutyou.fi -asiakastilillesi sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi.
2. Klikkaa Asiakastili -kuvaketta sivun yläosassa.
3. Valitse »Tilauksesi«.
4. Valitse tilaus, jonka haluat palauttaa, ja klikkaa »Palauta tilaus«.
5. Valitse tuotteet, jotka haluat palauttaa, ja klikkaa »Luo palautus«.
6. Näet molemmat PDF -tiedostot, kuitin sekä palautustarran. Lataa ja tulosta ne.


Mikäli et pysty lataamaan uusia versioita tai tarvitset apua, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Kun palautetut tuotteet on tarkistettu, laskun summa palautetaan saman maksutavan mukaan, jota käytit tehdessäsi tilausta.

 

Oliko vastauksesta apua?
Palautteesi on meille tärkeä. Se auttaa meitä parantamaan palveluamme.
Asiakaspalvelu

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?

Löydä vastauksesi muutamalla klikkauksella tai ota meihin yhteyttä avun saamiseksi.

Chattaa meille

Chatbot auttaa ympäri vuorokauden ja vältät odotusajat.

Soita meille

Maksuttomasti: ma–la klo 09.00–18.00, pyhäpäivinä klo 09.00–18.00.

0800 916088****