Siirry pääsisältöön

Mitä teen, jos saamani tuote on viallinen?

Jos jokin toimittamistamme tuotteista ei vastaa odotuksiasi, voit palauttaa sen maksutta. Ilmoita palautuslomakkeessa syy palautukselle. Kaikki tarvittavat tiedot palauttamista varten löydät kohdasta "Miten lähetän palautuksen?". Heti kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet tuotteen, palautamme rahat sinulle valitsemasi maksutavan mukaisesti.

Oliko vastauksesta apua?
Palautteesi on meille tärkeä. Se auttaa meitä parantamaan palveluamme.
Asiakaspalvelu

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?

Löydä vastauksesi muutamalla klikkauksella tai ota meihin yhteyttä avun saamiseksi.

Chattaa meille

Chatbot auttaa ympäri vuorokauden ja vältät odotusajat.

Soita meille

Maksuttomasti: ma–la klo 09.00–18.00, pyhäpäivinä klo 09.00–18.00.

0800 916088****