Siirry pääsisältöön

Olen vastaanottanut väärän koon tai värin. Miten saan oikean koon/värin, saadakseni tuotteen silti Black Friday-alennuksella?

Olemme erittäin pahoillamme tästä sekaannuksesta. Voit palauttaa väärän tuotteen käyttämällä pakkauksen mukana tullutta palautustarraa ja lisäämällä mukaan lyhyt selitys palautuksen syystä, jotta varastollamme osataan ottaa paketti oikein vastaan. Tämän jälkeen voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Lähetämme sinulle yksilöllisen alekoodin hyvityksenä virheellisestä toimituksesta.

Oliko vastauksesta apua?
Palautteesi on meille tärkeä. Se auttaa meitä parantamaan palveluamme.
Asiakaspalvelu

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?

Löydä vastauksesi muutamalla klikkauksella tai ota meihin yhteyttä avun saamiseksi.

Chattaa meille

Chatbot auttaa ympäri vuorokauden ja vältät odotusajat.

Soita meille

Maksuttomasti: ma–la klo 09.00–18.00, pyhäpäivinä klo 09.00–18.00.

0800 916088****